Klik om onze aanbiedingen te ontdekken

Bij Click+ maken we effectieve landingspagina’s die de zichtbaarheid van uw website op het internet verbeteren en uw verkoop boosten. Maar, wat is dat eigenlijk een “landingspagina”?

Landingspagina’s zijn de pagina’s waarop een internetgebruiker terechtkomt als hij/zij op een link klikt. De landingspagina’s van Click+ zijn dan ook verbonden met de links in de advertenties op Google. Ze zijn zo aangepast dat ze de bezoekers de antwoorden geven die ze zoeken. Bovendien zijn ze ook enorm toegespitst op uw doelpubliek en geoptimaliseerd met als enig doel de bezoeker aanzetten tot een actie (bv.contact opnemen of aankoop doen).

Hoe kan ik een internetgebruiker veranderen in een klant ?

Het aanbod : de landingspagina moet overeenkomen met de verwachtingen van de internetgebruiker. Hij komt immers naar uw website met een specifieke reden en wil dus niet afgeleid worden door informatie die hem niet interesseert. Als hij niet onmiddellijk vindt wat hij zoekt, dan zal hij weggaan.

De kwaliteit : de internetgebruiker is op uw website en u geeft de informatie die hij zoekt. Nu komt het er op aan hem te overtuigen dat uw producten of diensten de beste verhouding in prijs/kwaliteit bieden. Hiermee kan je hem overhalen om op u beroep te doen.

De actie : éénmaal overtuigd is de internetgebruiker een (potentiële) klant.

De AIDA-methode

Dit proces gebruikt de AIDA-methode :

  • A = Attention : Trek de aandacht van de internetgebruiker
  • I = Interest : Wek zijn interesse
  • D= Desire : Doe hem verlangen
  • A = Action : Zet hem aan tot actie

Aarzel niet om onze specialisten te contacteren voor meer informatie over landingspagina’s.