Google Partner

Click+ heeft de officiële titel van ‘Google Partner’ en is dus erkend als gecertficeerd partner van Google Adwords. Dit betekent dat u samenwerkt met e-marketingspecialisten die perfect de producten van Google beheren.

 

Hoe word je Google Partner ?

Dit kwaliteitslabel voor adverteerders kan enkel behaald worden als je aan de verschillende voorwaarden voldoet.

Slagen voor het officiële examen 

Vooreerst is het belangrijk om een minimum aan gecertificeerde medewerkers te hebben die geslaagd zijn voor  de geavanceerde examens van Google. Click+ moedigt alle werknemers aan om deze kwalificatie te behalen. De meeste hebben de certificaten van Search Advertising en Display Advertising. Momenteel beschikken wij over 8  gecertificeerde specialisten voor het zoeknetwerk, 3 specialisten in Display Advertising en 2 Analytics experten.

   

Creatie van kwaliteitsvolle campagnes

Een groot volume en gespecialiseerde medewerkers zijn natuurlijk niet genoeg. Het certificaat van Google Partner wordt alleen toegekend aan bedrijven die een hoge kwaliteit in Adwordscampagnes aanbieden. Daarom monitort Google voortdurend de geproduceerde kwaliteit van hun klanten

Bij Click+ werkt u met experten die u oplossingen voorstellen die aangepast zijn aan uw noden.
Wilt u meer weten over onze diensten of een beroep op ons doen? Klik dan hier.

Minimale uitgave

Ten eerste moeten we een minimumbedrag (10 000 USD per trimester) uitgeven aan de verschillende campagnes en de voorwaarden van het programma aanvaarden. We volgen heel nauwkeurig Google’s regels rond SEA op.

Raadpleeg hier ons profiel van Google Partner