Hoe realiseert u een goede conversie?

Conversie is een marketingterm die verwijst naar elke gewenste actie die wordt uitgevoerd op een website. Dit kan het versturen van een contactformulier zijn, het downloaden van een menu, een aankoop doen,... Dat alles maakt deel uit van een strategie die we “Inbound Marketing” noemen (een Engelse term die gebruikt wordt voor het aantrekken van bezoekers zonder een agressieve methode te gebruiken).
08 May 2017
Hoe realiseert u een goede conversie?: Lees meer

Een geslaagde samenwerking: Nadine Druet van SEPI

Wij hebben het genoegen gehad om Nadine Druet te ontmoeten, een zelfstandige secretaresse en klant van Click+ sinds 2009. Ze houdt zich bezig met telefoonpermanentie van dokters, advocaten en andere ondernemers. Dat alles doet ze van thuis uit. Sinds enkele jaren verdiept ze zich ook in het secretaressewerk.

Ze houdt ervan om jonge secretaresses op te starten. Ze geeft hen dan ook meer uitleg over Click+ en zegt dat het een tijdswinst is en de ideale manier om nieuwe klanten te vinden.

04 May 2017
Een geslaagde samenwerking: Nadine Druet van SEPI: Lees meer

Dossier 2: Hallo, mijn naam is Google

In ons tweede dossier over Google, die de zoekgigant onder de loep neemt, bespreken wij graag met u enkele belangrijke cijfers.
U weet hoogstwaarschijnlijk al dat Google de grootste zoekrobot op de wereld is. Maar kent u ook andere interessante cijfers die aantonen hoe belangrijk het bedrijf is?
 
 

 
20 April 2017
Dossier 2: Hallo, mijn naam is Google: Lees meer

Pages