Klik om onze aanbiedingen te ontdekken

COVID-19 heeft het dagelijks leven van duizenden ondernemers veranderd. Sommigen hebben moeite om hun activiteit voort te zetten. Moet u overwegen om uw Google Ads-campagnes te pauzeren omwille van deze uitzonderlijke situatie? Onze experts geven u graag een antwoord op deze vraag.

Een werk van lange adem

Een goede zichtbaarheid verkrijgen en verkeer creëren op uw website vergt veel geduld en een belangrijke investering. Uw advertenties tijdelijk opschorten zal nadelig zijn voor de voortzetting van uw campagne.

Kijk uit voor het domino-effect

Als u van plan was om Google Ads-campagne te stoppen om kosten te besparen, overweeg dan een andere oplossing. Na een langdurige stillegging van uw campagne kan het reactiveren ervan u veel geld kosten.

  • Verwacht op dat moment een verhoging van de CPC (kost-per-klik)
  • Bovendien zal een gewone optimalisatie niet volstaan om weer resultaat te boeken
  • Uw campagne stopzetten betekent eveneens plaats maken voor de concurrentie

Vermijd mogelijke fouten die uw inspanningen kunnen verpesten. Wij raden u daarom aan om uw campagne voortdurend te laten optimaliseren, wat veel voordeliger is dan deze te herstarten.

Houd er rekening mee, dat het feit dat u momenteel niet mag werken, niet betekent dat internetgebruikers niet op zoek zijn naar de producten of diensten die u aanbiedt. Het is echter mogelijk dat zij meer informatie of een offerte willen ontvangen. Gebruik uw vrije tijd om nieuwe klanten vast te leggen. Zo bent u al zeker van een goede heropstart.

Ons team staat voor u klaar!

Onze medewerkers staan tot uw dienst om u te helpen bij de ontwikkeling en verbetering van uw positionering.