Aida marketingstrategie

AIDA: Attention, Interest, Desire, Action

Méthode Aida Copywriting

Onze specialisten definiëren samen met u de zoektermen waarop u zich wilt positioneren. Het is de bedoeling tegemoet te komen aan uw behoeften en aan uw markt. Hiervoor gebruiken onze experts optimaliseringstechnieken inzake natuurlijke referencering (‘on page’ en ‘off page’ optimalisering).

 SEO is cruciaal in deze strategie. Maar voor een kwaliteitsvolle SEO is de tekstuele inhoud van uw landing pages essentieel. Deze inhoud moet door een professionele copywriter opgesteld worden volgens de AIDA-methode, die goed gekend is in het domein van de e-marketing.

De AIDA-methode

A: Attention | De aandacht van de internaut trekken
I: Interest | De belangstelling wekken
D: Desire | Verlangen opwekken
A: Action | Aanzetten tot actie

De teksten van uw  landing pages worden opgesteld volgens dit mantra. Zo kunt u een echte marketingstrategie ten uitvoer leggen om de zoekmotoren te veroveren.

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken