Geen trefwoorden vergeten in je nieuwe Adwords campagne?

Het zoeken van trefwoord en of synoniemen om op te nemen in je nieuwe Adwords campagne is soms geen eenvoudige opdracht. Hierbij is het vooral belangrijk om geen trefwoorden te vergeten en om geen potentiële advertentie vertoning en mis te lopen. Hulp bij het zoeken naar extra trefwoorden voor Google Adwords komt echter uit onverwachte hoek. Hulp om nieuwe trefwoorden te vinden om op te nemen in je Adwords campagne komt in de vorm van Google Drive en meer bepaald de Spreadsheet. Deze biedt ideeën om zowel trefwoorden of nieuwe thema’s toe te voegen aan een campagne maar ook om trefwoorden uit te sluiten uit een Adwords campagne. Hoe ga je te werk?

  1. Je opent een nieuwe spreadsheet in Google Drive.
  2. Je geeft enkele termen in rond je producten of activiteiten.
  3. Je selecteert deze trefwoorden en sleept naar beneden terwijl je Control ingedrukt houdt.
  4. Nieuwe Adwords trefwoorden verschijnen in de Google Drive spreadsheet.

Bij Click+ testen we steeds nieuwe manieren om u nog beter en efficiënter van dienst te kunnen zijn. Aarzel niet ons te contacteren mocht u nog verdere vragen hebben in verband met uw Adwords campagne.



Deze artikelen kunnen u ook interesseren!

Google || Een bedrijf dat een ware revolutie in ons dagelijks leven heeft ontketend
23/09/2019

Google Een bedrijf dat een ware revolutie in ons dagelijks leven heeft ontketend

Lees meer
Kalender 2019: Download de Click+ kalender
30/05/2019

Kalender 2019: Download de Click+ kalender

Lees meer
Eindejaarsfeesten: laat zien dat u om uw klanten geeft!
16/12/2018

Eindejaarsfeesten: laat zien dat u om uw klanten geeft!

Lees meer