Klik om onze aanbiedingen te ontdekken

Reclamecampagnes op LinkedIn krijgen nieuwe mogelijkheden. Het professionele netwerk heeft besloten adverteerders een impuls te geven door hen veel meer aangepaste tools aan te bieden om hun doelgroep te bereiken.

Wat is er nieuw aan reclamecampagnes op LinkedIn?

Illustratie - 3 mensen rond een laptop gericht op een publiekBinnenkort kunnen reclamecampagnes buiten het platform worden verspreid. Bijvoorbeeld op de partnerwebsites en -apps van LinkedIn. Zo wordt het veel gemakkelijker om een breder publiek te bereiken, buiten de grenzen van het professionele netwerk.

Bovendien zullen advertenties zich kunnen richten op doelgroepen op basis van nieuwe criteria zoals grootte, activiteitssector, ervaringsniveau (junior, senior, enz.), opleidingsniveau (bachelor, universitair, doctoraat, enz.), hun specifieke vaardigheden, maar ook hun vakgebied! In dit opzicht zullen adverteerders het doelpubliek van hun eigen website kunnen gebruiken om publieksgroepen te creëren die lijken op degene die hun website bezoeken.

Adverteerders zullen ook conversiegegevens van hun website kunnen gebruiken om hun reclamecampagnes te optimaliseren. Conversiegegevens kunnen acties omvatten zoals aankopen, abonnementen of aanvragen.

Dat is nog niet alles, want LinkedIn heeft ook plannen aangekondigd om nieuwe advertentieformats toe te voegen. Er komen binnenkort video-advertenties, lead retrieval advertenties (om contactinformatie te verzamelen) en carrouseladvertenties.

Wat zijn de voordelen van deze nieuwe functies voor adverteerders?

Met de updates kunnen adverteerders niet alleen de prestaties van hun advertentiecampagnes beter volgen, maar krijgen zij ook volledige toegang tot alle gegevens: gerealiseerde impressies, kliks, kosten en advertentieconversies, evenals het verdiende rendement op investering (ROI).

De komst van nieuwe opties voor advertentiecampagnes op LinkedIn moet adverteerders meer vrijheid, maar ook meer controle bieden. Deze zijn ontworpen om hen in staat te stellen hun netwerk verder te ontwikkelen en hun verkoop te stimuleren. Is het niet tijd om uw bedrijf van de grond te krijgen? Geef uzelf de middelen om te slagen door gebruik te maken van de diensten van Click+. Neem contact met ons op voor meer informatie.