08april2013
Printen

Hou uw pagina’s relevant voor betere conversies

Heeft u zelf een webshop of bent u van plan een online marketingcampagne op te zetten met landingspagina’s? Wij geven 1 gouden raad:  Zorg voor voldoende relevante inhoud en laat uw bezoekers toekomen op een ‘product dedicated page’. Het kan uw conversiecijfers enkel ten goede komen.

Een internetgebruiker die op zoek gaat naar een potje olijven heeft, bijvoorbeeld, niet altijd nood aan andere tapas. Om dit voorbeeld kracht bij te zetten, kwamen de mensen van Google Analytics een paar maanden geleden op de proppen met deze leuke reclamespot.

Wilt u zelf een landingspagina die voldoet aan alle  belangrijke vereisten van e-marketing ? Neem dan snel contact op met het team van Click+. Zij bespreken graag met u een online marketing project op maat.



Deze artikelen kunnen u ook interesseren!

Google Street View|| overleeft de winter niet !
12/01/2023

Google Street View overleeft de winter niet !

Lees meer
Identificeer conversies buiten het web|| van Google Ads-campagnes
09/01/2023

Identificeer conversies buiten het web van Google Ads-campagnes

Lees meer
Zoekmachines || Lach, u wordt gevolgd
30/08/2022

Zoekmachines Lach, u wordt gevolgd

Lees meer
Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Alles weigeren
Instellingen aanpassen
Sta alles toe
Cookie-instelling bewerken