Klik om onze aanbiedingen te ontdekken

Click+Click+
Een persoonlijke service

Onze oplossingen 
Zoekmachine optimalisatie

Ontdek al onze diensten

Google Ads

Vertrouw uw Ads campagne toe aan een Google Ads Professional gecertificeerd beheerder en maximaliseer de prestaties van uw project!

link

Landingspagina's SEO

Een ideale oplossing om te beschikken over een virtueel visitekaartje en aanwezig te zijn op de zoekmachine Google.

link

Pack All-In-One

Geef uzelf snel zichtbaarheid op Google met deze all-in-one oplossing, ook al hebt u nog geen website.

link

Click+ Wie zijn we ?

Click+ is een SEO-SEA agentschap dat werkzaam is in België. Het steunt op een team van professionals. Het biedt KMO’s aangepaste e-marketingoplossingen om hen in staat te stellen de positionering van hun website te verbeteren op de zoekmachines. 

Hebt u zin om u te lanceren op Google? Onze experts begeleiden u om de toppen van referentiëring te bereiken!

Maak kennis met ons agentschap

Click+

+15

Jaar
ervaring

Click+

Een kwaliteitsteam

Click+

Waarom kiezen voor Click+?

Team
gekwalificeerd

Gecertificeerd team, jaarlijks vernieuwde Google-examens, meertalig, 15 jaar ervaring

Digitaal 
projectmanagement

Beheer van A tot Z, klantenadvies, budgetoptimalisatie om de ROI te maximaliseren

Meetbare
resultaten

24/7 toegang – bied volledige transparantie in campagneresultaten en prestaties

Onderhoud 
en monitoring

Analyse en optimalisatie van campagnes, tevredenheidsonderzoeken, enz.

Opleidingen

Click+ biedt gratis opleidingen aan haar klanten om hen te begeleiden bij hun digitale strategie

Klantenservice

Ons team beantwoordt uw vragen en adviseert u van 9.00 tot 18.00 uur.

Meer info

Click+ 

Belangrijke cijfers

Click+

+5K

Actieve
campagnes

Click+

11

Google gecertificeerde
medewerkers

Click+

+4M

bekeken aankondigingen
van klanten

Click+

15

jaar
ervaring

De mening van klanten

Ze praten over ons.

Ontdek alle beoordelingen

Click+ NL

Gemiddelde score 5/5 1 recensie(s)
1 bericht
Dirk
20/02/2024 15:27
Zeer tevreden met mijn landingspagina die mij toelaat om mijn aantal aanvragen makkelijk bij te houden. Ook het advies van de medewerkers is een aanrader, experten in hun vak.

Onze recente artikelen

Ons laatste blognieuws

Met reclamecampagnes op LinkedIn|| kunt u uw publiek beter bereiken

Met reclamecampagnes op LinkedIn
kunt u uw publiek beter bereiken

Reclamecampagnes op LinkedIn krijgen nieuwe mogelijkheden. Het professionele netwerk heeft besloten adverteerders een impuls te geven door hen veel meer aangepaste tools aan te bieden om hun doelgroep te bereiken.

Wat is er nieuw aan reclamecampagnes op LinkedIn?

Illustratie - 3 mensen rond een laptop gericht op een publiekBinnenkort kunnen reclamecampagnes buiten het platform worden verspreid. Bijvoorbeeld op de partnerwebsites en -apps van LinkedIn. Zo wordt het veel gemakkelijker om een breder publiek te bereiken, buiten de grenzen van het professionele netwerk.

Bovendien zullen advertenties zich kunnen richten op doelgroepen op basis van nieuwe criteria zoals grootte, activiteitssector, ervaringsniveau (junior, senior, enz.), opleidingsniveau (bachelor, universitair, doctoraat, enz.), hun specifieke vaardigheden, maar ook hun vakgebied! In dit opzicht zullen adverteerders het doelpubliek van hun eigen website kunnen gebruiken om publieksgroepen te creëren die lijken op degene die hun website bezoeken.

Adverteerders zullen ook conversiegegevens van hun website kunnen gebruiken om hun reclamecampagnes te optimaliseren. Conversiegegevens kunnen acties omvatten zoals aankopen, abonnementen of aanvragen.

Dat is nog niet alles, want LinkedIn heeft ook plannen aangekondigd om nieuwe advertentieformats toe te voegen. Er komen binnenkort video-advertenties, lead retrieval advertenties (om contactinformatie te verzamelen) en carrouseladvertenties.

Wat zijn de voordelen van deze nieuwe functies voor adverteerders?

Met de updates kunnen adverteerders niet alleen de prestaties van hun advertentiecampagnes beter volgen, maar krijgen zij ook volledige toegang tot alle gegevens: gerealiseerde impressies, kliks, kosten en advertentieconversies, evenals het verdiende rendement op investering (ROI).

De komst van nieuwe opties voor advertentiecampagnes op LinkedIn moet adverteerders meer vrijheid, maar ook meer controle bieden. Deze zijn ontworpen om hen in staat te stellen hun netwerk verder te ontwikkelen en hun verkoop te stimuleren. Is het niet tijd om uw bedrijf van de grond te krijgen? Geef uzelf de middelen om te slagen door gebruik te maken van de diensten van Click+. Neem contact met ons op voor meer informatie.

20/02/2024
Hoe waarde toevoegen aan door AI|| gecreëerde content op Google?

Hoe waarde toevoegen aan door AI
gecreëerde content op Google?

Door AI (kunstmatige intelligentie) aangestuurde software wordt steeds meer gebruikt. Het gebruik ervan lijkt soms echt onderzoekswerk te vervangen. Maar is door AI gegenereerde content op Google echt beter voor SEO? Of wordt ze net genegeerd door de zoekmachine? Begin februari heeft de zoekmachine zijn nieuwe zoekrichtlijnen met betrekking tot dergelijke content bekendgemaakt.

Het maakt niet uit hoe de content tot stand is gekomen

Hoe verrassend het ook lijkt, Google is niet van plan met behulp van AI geschreven artikelen te bestraffen. Wat voor de zoekmachine het belangrijkst is, is de relevantie van uw geschriften. Het leveren van kwalitatieve content moet een prioriteit blijven. Ook SEO-specialisten zijn het hierover eens. Het gaat er dus niet om koste wat kost content te genereren, maar surfers kwalitatieve en informatieve content te bieden.

Mix van AI en menselijke interventie

Mensen verbieden gratis bronnen zoals ChatGPT te gebruiken, zou een vergissing zijn. Google weet dat dit niet mogelijk zou zijn. Het hoopt dat mensen moedig genoeg zullen zijn om de voordelen van een combinatie van AI en menselijke creativiteit te benutten. Als u ChatGPT vraagt om content te schrijven over een onderwerp, zal het gewoon een hoop informatie herhalen en een samenvatting maken. Als u het de volgende keer vraagt om dezelfde oefening te doen, zullen er overeenkomsten ontstaan. De uniformiteit van de teksten zal elke toegevoegde waarde van uw artikel wegnemen en het zal veel moeilijker worden om u te onderscheiden van uw concurrenten. Uw algemeen discours zal niet langer volstaan om uw potentiële klanten te overtuigen. Verdronken in de massa zal het onmogelijk zijn om het verschil te maken. Bovendien zal uw content niets nieuws brengen om de vragen van uw potentiële klanten te bevredigen.

ChatGPT kan echter een echte bondgenoot zijn voor content creators, maar u moet begrijpen hoe u het verstandig kunt gebruiken. Het kan bijvoorbeeld intenties of emoties niet volledig begrijpen. Momenteel is er geen vervanging voor menselijke intuïtie, vooral wanneer u te maken krijgt met klanten die u de productie van content toevertrouwen.

Concreet: inhoud die door AI op Google is gegenereerd, wordt niet bestraft door de zoekmachine maar moet worden herwerkt om zich te onderscheiden van de massa en van de concurrentie. Waar wacht u nog op om het schrijven van uw websitepagina's toe te vertrouwen aan een SEO-professional? Bij Click+ staat ons team tot uw beschikking. Contacteer ons nu en vertel ons over uw project!

20/02/2024
Zoektrends in 2023 worden beïnvloed|| door economische en geopolitieke crisissen

Zoektrends in 2023 worden beïnvloed
door economische en geopolitieke crisissen

Marketingprofessionals weten dat het essentieel is om het gedrag van surfers bij het gebruik van zoekmachines te analyseren en in perspectief te plaatsen. Daarom heeft het gespecialiseerde bedrijf Semrush besloten een gedetailleerd rapport over dit onderwerp op te stellen, zoals het elk jaar doet. De analyse is gebaseerd op het voorgaande jaar om de zoektrends in 2023 te begrijpen.

Waar gaat de studie over?

De studie kijkt naar zoekgedrag, SEO-activiteit en Google-updates. Semrush onthult dat het domeinen en online trafiek heeft geanalyseerd. Het bedrijf vergeleek zoekopdrachten uit de jaren 2021 en 2022 om de evolutie te observeren. Ze gebruikten de 50.000 topdomeinen in de VS en analytische gegevens van de trafiek.

Wat zijn de waargenomen trends?

Gemiddeld ontvingen de geselecteerde websites ongeveer 140 miljard bezoeken per maand. Er is een recessie in het midden van het jaar, maar het herstel is eind 2022 ingezet. De trafiek in 2022 is echter lager dan die in 2021. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de pandemie en de voortzetting van telewerken in sommige bedrijven. We zien ook dat Wikipedia de site is die de meeste trafiek aantrok met 76%! Op de tweede plaats komt Apple (35%), gevolgd door Ikea (31%). Amazon en YouTube sluiten de ranglijst af met respectievelijk 19% en 7,5%.

Grafiek uit het artikel van SemrushBron : Semrush

Welke soorten bedrijven deden het het best?

Online zoekopdrachten scoorden vorig jaar moeilijk. Veel bedrijven hadden moeite om het te redden. Verschillende factoren buiten hun controle beïnvloedden hun activiteiten, zoals geopolitieke en economische crisissen. De bedrijven die het meest getroffen zijn, zijn die in de retail, dienstverlening, media en technologie. In deze infografiek zien slechts twee soorten bedrijven hun trafiek tegen eind 2022 toenemen. Dat zijn de industrie voor beauty- en cosmetische producten en voor restaurant en voedselbezorging. Schoonheids- en cosmeticaproducten staan bovenaan bij de zoekopdrachten. Ook op het podium staan bedrijven die elektronische artikelen produceren en online onderwijs. Beide nemen echter af, net als veel andere soorten bedrijven. Onderaan de ranglijst staat de reisindustrie, die sinds juli 2022 sterk is gedaald.

Grafiek uit het artikel van SemrushBron : Semrush

Welk soorten zoekopdrachten hebben mensen uitgevoerd?

Op basis van het type trefwoorden dat werd gebruikt, kon Semrush analyseren wat voor soort zoekopdrachten mensen deden. In de onderstaande grafiek kunnen we zien dat mensen eerst en vooral informatie zoeken (52,2%), transacties doen (21,1%), browsen naar een specifieke site of bepaalde informatie, en tot slot zogenaamde "commerciële" zoekopdrachten (op zoek naar een bepaald product of merk). Volgens Semrush zou de introductie van nieuwe functies in 2022 om reviews te lezen en online te kopen hebben bijgedragen aan de stijging van transactionele en navigerende zoekopdrachten.

Grafiek uit het artikel van SemrushBron : Semrush

Wat was de verdeling van de gebruikerskliks op Google?

Slechts één op de vijf zoekopdrachten eindigt in 2022 met een klik bij de eerste resultaten! In 2022 zijn het de organische kliks die aan de leiding blijven, ondanks een lichte daling. Op de tweede plaats staan de Google-zoekwoorden met een mooie stijging van 11,4% ten opzichte van 2021. Zero clicks staan op de derde plaats en laten nog steeds een mooie daling zien. Dan zijn er Google clicks met 10,3% en tot slot betaalde clicks die instorten met amper 0,2%!

Grafiek uit het artikel van SemrushBron : Semrush

Wat zijn de statistieken voor SERP's?

Resultatenpagina's van zoekmachines (SERP's) variëren ook afhankelijk van de primaire interesse van de internetgebruiker. Eén constante kan echter worden waargenomen. Hoe dan ook, de zoekopdrachten die het dichtst bij of het meest relevant zijn voor de oorspronkelijke vraag van de surfer werken het best. Bij commerciële zoekopdrachten wordt het podium aangevuld met verwante zoekopdrachten (68%) en lokale resultaten (24%). Bij informatieve zoekopdrachten bereiken verwante zoekopdrachten 72% en carrouselzoekdrachten 35%. Wat de navigatie betreft, komen de verwante zoekopdrachten eveneens op de tweede plaats met 57%, en de derde plaats wordt ingenomen door het "knowledge panel", dat staat voor informatie die kan worden verkregen via een specifieke website of sociale media. Ten slotte voeren verwante zoekopdrachten (66%) en het kennispanel (26%) de lijst van transactionele zoekopdrachten aan.

Grafiek uit het artikel van SemrushBron : Semrush

Ondanks een sterke daling van de trafiek in 2022, lijkt die geleidelijk terug te komen. U heeft ook gezien hoe belangrijk organische kliks en SEO zijn voor uw marketingstrategie. Deze gegevens en statistieken zullen de zoektrends in 2023 bepalen. Wacht niet langer en investeer in een duurzame strategie om uw bedrijf te laten groeien. Met Click+ en zijn team van professionals verzekert u de duurzaamheid van uw bedrijf. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze SEO-opties.

19/09/2023