Online advertentie

Uw advertentie zal als ‘gesponsorde link’ verschijnen in de resultaten van Google. Dat ziet er ongeveer zo uit:



Onze medewerkers zijn specialisten in het opmaken en beheren van Google Adwords campagnes. Zij creëren jouw advertenties en zorgen ervoor dat die op het juiste moment en aan het juiste publiek getoond worden. De volgende drie stappen zijn noodzakelijk voor een efficiënte SEA campagne:


Stap 1 : Ken uw doelpubliek


Samen met u bepalen bepalen onze medewerkers de gewenste doelgroep. Ze definiëren bijvoorbeeld hun  taal en het land of de streek waar uw advertentie getoond moet worden. Juist omdat u hierdoor heel precies uw doelpubliek kan bereiken, zijn online advertenties ideaal voor lokale ondernemingen.


Stap 2 : kies uw sleutelwoorden


BeUP doet vervolgens een audit van uw website om de meest relevante zoekwoorden voor uw activiteit en sector te vinden. Een zoekwoord is een woord of een reeks van woorden die surfers gebruiken om te zoeken op het internet. Deze zullen gebruikt worden in de advertenties om het juiste doelpubliek aan te trekken.


Stap 3 : uw advertentie opmaken


Voor een geslaagde SEA-campagne is een correcte redactie van uw advertentie onmisbaar. De specialisten van BeUP zoeken naar de juiste formule die internetgebruikers zal verleiden op uw link te klikken. Deze stap is dus uitermate belangrijk.

Een advertentie bestaat uit een titel (max. 25 karakters), een beschrijving van 2 lijnen (elk 35 karakters), een URL en een bestemmingsadres. De landingspagina van die link moet zeker verband houden met de advertentie.