De enorme groei van online diensten, bedrijven en activiteiten leidt uiteraard tot meer concurrentie. In het bijzonder als ze proberen om klanten aan te trekken die op zoek zijn naar hetzelfde. Een Italiaans restaurant heeft waarschijnlijk meer concurrentie dan een Ecuadoraans restaurant.
Daarom zal het eerste zijn SEO moeten verbeteren om zich te onderscheiden van zijn belangrijkste concurrenten. Op dezelfde manier als een bedrijf dat bomen snoeit. Dit zal immers relevante en zo nauwkeurig mogelijke content moeten produceren om nieuwe klanten aan te trekken. Welke bron moet worden gebruikt om het perfecte artikel te maken dat de diensten aanprijst? Kan gekopieerde content originele content overtreffen?
Synthese en relevantie
John Mueller, webmaster Trends analyst bij Google, beantwoordde deze netelige vraag. Het belangrijkste verschil zit hem in de manier waarop de inhoud wordt "gekopieerd". Als deze content woord voor woord wordt gekopieerd, is ze niet relevant en stelt u zich bloot aan juridische risico's. Steel dus geen content van een concurrent! Is het daarom noodzakelijk om originele content te produceren? Voor John Mueller gaat originaliteit niet altijd boven relevantie en nauwkeurigheid. Als u de meest nauwkeurige en nauwgezette wilt zijn bij uw diensten, zult u een synthese moeten maken van alles waarnaar uw klanten op zoek zijn.
Als gevolg daarvan is het mogelijk dat uw concurrenten informatie hebben verzameld die vergelijkbaar is met die van u. Het is dus aan u om content aan te bieden die nog rijker en nauwkeuriger is dan die van hen. Het is door zoveel mogelijk informatie te verzamelen dat uw "gekopieerde" content de referentie in uw domein wordt. Als ze een antwoord biedt op de meest gestelde vragen van de internetgebruiker, wordt uw artikel onmisbaar voor dit soort activiteiten.
Hoe kwaliteitsvolle content produceren?
Voordat u begint met het schrijven van uw artikel, moet u ervoor zorgen dat u genoeg bronnen hebt verzameld en alle facetten van uw vakdomein bestrijkt. U moet ook denken aan uw artikel in termen van de noden van uw klanten. Welke vragen stellen zij zich? Waarnaar zijn ze op zoek? Welke termen zullen ze gebruiken om hun vraag in te typen? U kunt deze taak natuurlijk aan een SEO-bureau toevertrouwen. Ervaren copywriters zorgen voor het schrijven van uw teksten door de meest geschikte trefwoorden te kiezen en de kwaliteiten en bijzonderheden van uw dienst, bedrijf of onderneming te belichten.
Zoals u kunt zien, is het produceren van een kwaliteitsvol artikel om uw activiteiten online te promoten een taak die opvolging en aandacht voor detail vereist. Gekopieerde content kan originele content overtreffen als ze met talent en pragmatisme wordt gemaakt en het debat verrijkt in plaats van alleen maar een holle kopie aan te bieden. Wilt u in deze taak worden bijgestaan? Neem nu contact op met Click+. Een team van professionals is verantwoordelijk voor het voldoen van uw verwachtingen en zal u helpen uw doelen te bereiken.